Dette er en blogg uten blogg og mening.

tirsdag 30. mars 2010

Ting jeg snur ryggen til:

- Mennesker som setter seg ved siden av meg på T-banen
- Bæsj som ligger på gaten etter snøen har smeltet
- Mennesker som innerst inne vet de har vært forelsket i noen av samme kjønn og som holder det for seg selv.
- Mennesker som spiser McDonnals-mat ved siden av meg på toget
- Personlige trenere
- Lesbiske over 30 med kort hår og klær fra Jack & Jones
- Lesbiske under 30 år med kort mørkt hår og sorte klær
- Kreft
- Mennesker som setter seg ved siden av meg på en benk å tenner en sigarett
- Stygge hunder
- Mennesker som går med, har gått med eller vurderer å gå med Ed Hardy klær
- Lakris
- Homofobi
- Mennesker som prøver hardt å se bra ut
- Alle som jobber på Rema Industrigata som ikke heter Maria
- Jenter som kysser andre jenter fordi det er gøy
- Jenter som ikke kysser andre jenter fordi det er ekkelt
- Gutter som er kroppsfiksert
- Personlig økonomi
- Damer som er blitt skrukkete av solarium
- treningsmote
- Mennersker som velger å se paradise fremfor trygdekontoret
- Alle seminarledere som ikke heter Trine
- Mennesker som stemmer på TV programmer, men som ikke stemmer ved valget

Det er sikkert mye mer jeg missliker, men dette får holde for i dag. Ikke ta det ille opp om du føler deg truffet.

1 kommentar: