Dette er en blogg uten blogg og mening.

tirsdag 16. mars 2010

Alene i verden - Dag 4.



I dag har jeg fått utrettet mye. Svømming, skole, innkjøp, lesning og visning. Jeg svømte 1600 meter. Det som var bemerkelsesverdige ved denne turen i svømmehallen var at jeg av en eller annen grunn gikk gikk på vekta som var i garderoben. Jeg ble så skremt, demotivert og lei meg at jeg har bestemt meg for å forandre litt på planen over de neste to ukene. Trodde jeg hadde hadde gått ned jeg, det skremmer meg, hvor mye har jeg veid da?Jeg sa jeg skulle spise hva jeg vil. Nå er det jeg skal spise hva jeg vil, men ikke når jeg vil og det være sunt og i moderate mengder:P Jeg må også bytte ut punktet om å drikke mye øl, til å trene mye.

Jeg har gått til anskaffelse av disse tingene:
- En stykk lommebok med små fugler, Acccessorize 69,-
- En stykk toaletmappe i brun og turkis. Saape 199,-
- Dvd boks, Jacqes Tati (5 dvder). Platekompaniet 199,-
- Down By Law, Jim Jarmusch. Platekompaniet 59,-
- Den hemmelighetsfulle leiligheten, Tancaed Ibsen, 59,-
- Tunfisk i Olje, Rema 1000. 8,90,-
- En stykk rabattkupong, platekompaniet om man handler for over 300,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar