Dette er en blogg uten blogg og mening.

torsdag 18. mars 2010

The Revange of the RedHeads



Hva er det med disse rødhårede jentene? De har utover i tjueårene fått en eller annen slags magi ved seg som ikke andre jenter har. De virker til å være mer selvstendige, velykkede og annerledes enn blondiner og brunetter. Kanskje det var denne "rødt hår og fregner-hetsen" som hjalp dem til å være bedre rustet enn oss andre? Som gjør at de i dag fremmstår som unike og talentfulle? Kanskje også til og med litt smartere?

Alle jeg kjenner av denne sorten er unike, de er annerledes enn de andre, de er bedre.
De jeg derimot ikke kjenner, men som jeg ser på med stor beundring kan jeg nevne i fleng:
La Roux, Gabrielle, Kirsten Dunst, Lindsay Lohan, Drew Berrymore, Lilly Cole, Amy Adams, Marcia Cross, Isla Fisher Julianne Moor.


For ikke å snakke om Trine. Seminarlederen. Jeg får ikke sakt det ofte nok, hu er beundringsverdig. Derfor tror jeg også de på en eller annen måte har fått tatt igjen på oss andre. De har overtaket, vi blir blendet av beundring. De rødhårede har fått sin revansje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar