Dette er en blogg uten blogg og mening.

tirsdag 16. mars 2010

Hjernevask - homospesial


Hadde jeg ikke rett? Harald Eia konkluderte med at det var biologiske forskjeller hos homofile og hetrofile. Han sier også dette med testosteronnivået og at homofile kvinner og menn ligger nærmere det motsatte kjønn i måten de er på. Skulle nesten tro jeg hadde sett det før, men det har jeg altså ikke. Tror jeg kan spå resultatene av resten av sesongen av hjernevask:
Ikke tro på norsk forskning, tro på amerikanske og engelske, biologi er svaret!;)

Men hva er egentlig feil med det at det å være homo er biologisk? Jeg syns det er ålreit å vite at jeg uansett ikke kunne gjort noe med det jeg.

Eller se episoden på nett-tv: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/613426

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar