Dette er en blogg uten blogg og mening.

torsdag 15. april 2010

Meningen med livet


Jeg var inne på Natt & Dag.no tidligere i dag og kom da over en konkurranse der man kunne vinne biletter til Lindstrøm og Christabelle. Noe jeg har relativt lyst til. Jeg har ingen CD er lenger, men Lindstrøm og Christabell´s real life is no cool måtte jeg rett og slett bare gå å kjøpe meg. Jeg har så lyst å dra på den konserten.

Uansett.
Det man måtte gjøre var å skrive meningen med livet ved hjelp av kun ett ord. Hva er meningen med livet? Jeg syns forsåvidt livet er meningsløst. Hva blir jeg behaget av? Hva er det jeg trives med? Når er det jeg føler meg levende? Når føler jeg at det å leve gir en mening?

En liste over ting jeg syns gjør livet litt mer meningsfylt:
- Bilder med sjel
- Skrive noe som berører
- Bli inspirert
- Få kreativitetsruch
- Filmer som endrer på perspektiver
- Bøker som revolusjonerer
- Skape
- lære
- kjærlighet
- Drømmer
- Våren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar