Dette er en blogg uten blogg og mening.

torsdag 29. april 2010

Alle mine kvinner



Som min kjære har skildret i dette bloginlegget: http://linda-andresen.blogspot.com/2010/04/jeg-blir-danka-ut.html så vil jeg også jeg skildre hvordan jeg føler det.

Jeg blir sjelden forelsket. Men jeg blir desto oftere betatt. Jeg blir betatt av de merkeligste, men heldigvis går det også fort over. Iallefall i noen tilfeller. Det er nesten akkurat som når jeg liker fargen gul, tunfisk og rådyr. Plutselig er det liksom noe annet jeg liker.

Sånn er det med jentene jeg blir betatt av også. Eller kvinnene som jeg heller burde si. Kanskje me unntak av rema-dama som nå snart har vart i 8 måneder. Det samme med seminarleder Trine, selv om jeg ikke helt deler hennes interesse for samisk kultur.Men i løpet av disse månedene har det vært en rekke andre jenter som har kommet og gått ut av bevistheten min. Noen i bare ett par dager, andre i fler uker. Poenget er at det er helt ufarlig, det er morsomt og føles litt godt. Selvfølgelig er de små sommerfuglene jeg får i magen ingen ting mot det jeg føler for kjæresten min. Og det vet hun veldig godt.

Men nå er det en ny. Å gud vet hvorfor jeg liker kvinner over 30 for tiden. Helst med barn. Hvorfor finner jeg de tiltrekkende? Er jeg gal?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar