Dette er en blogg uten blogg og mening.

fredag 23. april 2010

Jeg skulle ønske jeg var en pc



Jeg skulle ønske jeg var en pc.
At jeg hadde hele verden for mine taster.

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
At jeg hadde mange utak til tråløs mus.

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
Så jeg kunne snneket meg inn i de manges hjem

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
Så jeg hadde ubegrenset av livets muligheter

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
Så jeg kunne leve ett kort men arbeidsomt liv

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
Så jeg kunne inspirere til kreativitet.

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
Så jeg kunne underholde en tynget sjel.

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
Så jeg tenkte bare når du ba meg om å gjøre det.

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
Så jeg kunne huske alt jeg lagret.

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
Så jeg kunne tilfredstilt en jentes mange behov

Jeg skulle ønske jeg var en pc.
Så jeg kunne fått litt oppmerksomhet av kjæresten min.

(Egentlig skulle jeg ønske jeg var en mac, for de har jo mye bedre design og er mye mer brukervennlige;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar