Dette er en blogg uten blogg og mening.

onsdag 20. januar 2010

SLITSOMT å være feit!


Det er januar og jeg har startet å trene, spise sunt og prøve å få av noen valker. Men det er så jævli slitsomt. 
I tre uer har jeg likosm ikke spist brød, melk, poteter og minst mulig pasta .. Fyttikatta så sulten jeg føler meg, men jeg har trua på at dette skal hjelpe. Nå må jeg bare gjøre noe med denna kroppen som ikke slutter å ese ut i alle kanter. 
Jeg har også meldt meg inn i ett treningssenter og skal liksom prøve å trene 3-4 ganger i uka, men helvete så utrent jeg er og så mye dårligere det går når jeg er så svær.. 

NÅR skal det hjelpe, jeg er så utålmodig!! Er fortsatt like mange valker selv om jeg løper 4x4 på mølla, svømmer 1500 meter, pumper jern, og eter kaninfor.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar