Dette er en blogg uten blogg og mening.

onsdag 28. januar 2009


Det virker som det store spørsmålet om dagen er "WHO KILLED JENNY ?" Om du ser på The L Word, men fortsatt ikke er kommet til sesong 6, ikke les videre og glem hva jeg har skrevet:P
Men til oss andre, Who the fuck killed Jenny? Her foreligger noen teorier, avstemmninger og misstenkte. Skal vi tro T L words offesielle hjemmesider er foreligger 6 misstenkte. Disse er Nikki, Alice, Shane, Tina, Bette og Helena. Etter det vi har fått se de første to episodene erikki som helt klart blir fremmstilt som morderen av Jenny. Også i følge avstemmninger gjoroffesielle hjemmesiden seiler Nikki helt til topps med over 68% av stemmene. (http://www.thelword.com/)
Men kan det være så lett?
Jeg velger å ikke tro det.. De må komme med en overraskelse, er det kanskje ingen av de misstenkte? Er det selvmord? Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal tro selv. Nikki har jo åpenbart problemer med å bli dumpet av Jenny etter en lang, het natt. hun mener Jenny har løyet for henne hele tiden og nå vil hun ta hevn.. Men i utgangspunktet var det jo hun som var utro med Shane. Shane er jo også en av de misstenkte, det var jo tross alt hun som hadde sex med Jenny's kjæreste. Og i episode 1 og 2 var vi vitne til en splittelse av vennegjengen fordi de to ikke er på talefot. Shane prøver på sin side så godt hun kan å beklage det som har skjedd, men Jenny godtar ingen unnskyldning. MEN i søndagens episode så vi at Shane og Jenny hooka opp. (WTF!?!)Men uansett hva som skjer så tror jeg ikke Shane er morderen.
Jeg mener også det kan virke som Tina har motiver, vi blir jo introdusert for neste episode på slutten, og der kan vi se klipp fra en scene der Tina er svært opprørt. ar jenny stjålet opptakene til filmen?
Eller er det Alice, det virker som folk tror det, jeg ar ikke helt tatt den greia ennå tror jeg. Er det noe pga det nye showet hun driver å skriver på?
Det jeg lurer mest på er hvorfor Adelle ikke er en av de misstenkte?
Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal tro jeg, men venter i spenning!;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar