Dette er en blogg uten blogg og mening.

fredag 23. januar 2009

Begivenhetenes naturlige gang


Fredag:

I dag våknet jeg til en ikke fult så koselig melding, fra kjæresten. Det sto at vi ikke hadde hatt den gnisten vi pleier og jeg ante en "la oss være venner" på slutten. Hvorfor er det så mye drama? Er det mine forhold som fremprovoserer drama? Er det jeg som er kilden til drama? Eller har alle forhold der ute like mye drama?

Torsdag:

den store reklamedagen;)

Dinamo kommunikasjon kom til skolen vår for å presentere ett case om flyttingen av munch museet fra Toyen til Bjørvika. Var igrunn en litt kjedelig oppgave, men vi hadde ganske mange sprøe ideer. Icenesetting av ran osv. Men for å si det på den måten, fremføringen av ideene var ikke like bra. Man må virkelig kunne selge ideene sine i denne bransjen, om ikke høres det bare ut som en haug med møl. Førstisser:S


Onsdag:

Kikki og Lillebror dro en tur ril strømmen for å kjøpe nye googles, de var freshe:) Men viktigst av alt, jeg har fått meg lesebriller. Vintage-look, jeg elsker dem:) Det var litt morsomt at pussefilla var formet som ett vaffelhjerte og inni sto oppskriften på farmors nystekte vaffler:) hihi.







Tirsdag:

Jada, endelig har President Bush abdisert fra tronen, verden er igjen trygt. Verdensborgeren puster lettet ut, vi føler oss nesten som besteforeldrene våre da Adolf Hitler ble funnet sammenkrøllet i sitt lille ørnerede. Jeg gledet meg som en unge til å være vitne til det historiske øyeblikket, riktignok fra sofakroken, men søvnen kjempet omkap med Obama. Bare to minutter før insettelsen sovnet jeg på sofaen. pokker. Jeg karer bare ikke holde meg våken i sånne øyeblikk:P






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar