Dette er en blogg uten blogg og mening.

fredag 17. september 2010

nedprioritert bloggerstatus


Når man egentlig har så mye å blogge om er det vanskelig å bestemme seg hvor man skal strate. Egentlig vil jeg skrive ett innlegg om hvordan min nye tilværelse som sosiologistudent er, men mens jeg sitter å funderer på det, så kommer jeg også på hvor liten del av min nye tilværelse som er "kiki sosiologistudent".

Sosiologistudent er bare EN av mine mange statuser om dagen, som Herbert Blumer ville sakt det. Jeg kunne også tenke meg å blogge litt om min status som lærer på videregående skole. Eller om mitt samboerskap med min ekskjæreste, eller utfordringene rundt å være noens elskerinne eller fordommene til meg selv som nylesbisk. Det er mye å ta av. Noe mer personlig enn annet.Derfor holder meg litt til sosiologien. Til roller, status og Blumer. Mitt statussett er iallefall utvidet den siste tiden, noe som går utover min status som blogger. Sånn er livet, sånn er sosiologien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar