Dette er en blogg uten blogg og mening.

torsdag 11. februar 2010

Remadama er tilbake!



Det var en helt fantastisk følelese da jeg i dag tidlig ca 13:45 gikk forbi rema industrigata på majorstua. I to uker nå har jeg vært utenfor meg selv fordi min faste ekspeditrise og lyspungt i hverdagen bare forsvant helt sporløst. Jeg lagde en rekke teorier, alt fra bortføring fra ailiens, deltagelse i slankekrigen og til ferie på mallorca.

I dag 13:45 tittet jeg inn på rema, slik jeg har gjort nesten hver dag disse to ukene, å der sto hun, midt mellom allways bind og tamponger. Jeg var så lykkelig. Jeg måtte gå inn å kjøpe meg en banan bare for å kunne si hei.

Jeg tror sangen min i går hjalp! "Rema-dama, hvooor er duuu? Sa en gang en liten pike, forsvant vekk fra mitt kongerike, for å slanke seeeeg."
HELDIGVIS hadde hun verken vært med på slankekrigen eller på Mallorca! ;)
M-A-R-I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar