Dette er en blogg uten blogg og mening.

tirsdag 28. april 2009

Colors



I det siste har jeg vært veldig inspirert. Jeg har hatt veldig lyst å skrive, lese, tenke og male. Og det er det siste jeg har startet med i det siste. det startet egentlig med at jeg hadde ett veldig kreativt hode etter at jeg har fått tatt bilder og jobbet med bacheloroppgaven. Men det som virkelig fikk det til å boble over av kreativ energi var filmen Vicky Christina Barcelona.


Jeg har hørt mange si den ikke var så bra, men jeg er så sinsykt glad for at jeg ikke hørte på dem. Det er Så typisk at jeg liker en film ikke andre liker. Men den filmen var som sakt så inspirerende, det på flere måter. Filmen utspiller sin handling i Barcelona og bare det og miljøet rundt filmen gjør at den er estetisk inspirerende. Musikken er fin, og ikke minst er skuespillerprestasjonene gode. Det jeg liker med skuespillerne er spessielt at de klarer å utrykke tankene sine i bare små korte øyeblikk, uten at det blir overspilt. Jeg elsker også den frie tenkeingen og frisinnet denne filmen byr på.


Nok om denne filmen, her er noe av det jeg foreløpig har produsert i mitt nye atelie. Som forøvrig er ett drivhus som gresset har fått vokse vilt i noen år. noe jeg finner inspirerende, sammen med den spesielle lukten av drivhus og gammel jord.

2 kommentarer:

  1. oppdatere bloggen kan du ja.. MEN HEI.. Det var jeg og Hanne som ville ha oppdatering, og ikke om stusselige farger, eller filmer! ;p

    SvarSlett
  2. Haha, stemmer. skal lage en oppdatering for dere også:P

    SvarSlett