Dette er en blogg uten blogg og mening.

mandag 5. juli 2010

Ukas Homofilm



Jeg vet ikke om filmen går i kategorien homofilm i det heletatt egentlig, men i dag så jeg altså filmen Chloe (2009) . Tror jeg likte den litt. Tror jeg likte den litt fordi jeg kunne kjenne meg igjen i følelsen som Amanda Seifried hadde for den, i filmuniverset 15 år eldre, kvinnen spikt av Julianne More. For Til å være femti år og ha rødt hår er jammen Julianne Moore usedvanlig deilig. Men så liker jo jeg rødt hår og eldre damer da.

Filmen har en delikat beskrivelse av hvordan det kan føles når man er så betatt at man blir besatt og om hvor langt man er villig til å gå for det. Jeg hadde faktisk vurdert å se denne filmen om jeg var deg.

2 kommentarer:

  1. Hva med The Hunger og Losing Chase? Har ikke sett dem, men fikk plutselig lyst til det :)

    SvarSlett
  2. Ja det kan jeg nok tenke meg at du fikk lyst til. Men jeg forstår ikke helt hvorfor?;P

    SvarSlett