Dette er en blogg uten blogg og mening.

onsdag 3. mars 2010

La Roux -uforglemmelig




La roux konsert på Rockefeller i går, FANTASTISK! For det første var jo konserten råbra, selv om jeg ikke kunne alle låtene var det liksom ikke noe vanskelig å like eller vanskelig å digge. For det andre er jo selve dama så kul, det er bare så fantastisk kult at ei som henne, med det mener jeg orangt hår og ikke typisk det man tenker på som pen, at hun liksom har gjort det så bra. For det tredje så føltes det så hippt å være der sammen med alle de hippe menneskene.

For det fjerde så jeg Jenny Skavlan, noe som har vært drømmen min siden hu var modell i russekatalogen vår i 2006. Det var ett like stort øyeblikk som når Boletproof ble spilt egentlig. For det femte var seminarleder Trine der, selv om jeg jo ikke så henne med mine egne øyne, så hadde jeg jo noe å snakke med henne på seminaret i dag om. Takk til Emma som informerte med om denne lille kuriositeten og nok ett takk til Emma for at hun ikke sa det til meg før konserten var over, jeg hadde jo garantert gjort noe jeg ville angre på.

Oppsumert var dette en fab kveld med godt drikke, gode venner og super musikk. Men, det kommer ett men, en skuffelse fikk jeg, det var at Charlotte i Shackles ikke var på langt nær så søt i virkeligheten som på fjærnsyn. Jeg føler jeg har gjort en gedigen bummert med å gi bort så mye av min oppmerksomhet til henne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar