Dette er en blogg uten blogg og mening.

søndag 21. mars 2010

Ikke alene i verden -dag 7

14:30 er jeg ikke aleine i verden mer. En innholdsrik uke, jeg har gjort mange uvanlige ting og jeg har lært noen ting. OK, jeg kan innrømme at jeg gleder meg litt til klokken blir halvtre nå.



Ting jeg har lært:
1: legg ikke ut på en todagers uten trening
2: Ha REESPEKT for pakistanere i gamle biler
2: Man skal ikke tro at man selv ikke har skylden for rot
3: Det er vanskelig å lese selv om man er alene
4: Å drive detektivvirksomhet er ikke noe for meg
5: Det føles deilig å bli voksen
6: Ikke undervurder de "svake" vennskapene dine
7: Smil til verden og muligheter vil dukke opp
8: Ting man er glad i bør ikke medbringes på alkoholrike sammenkomster
9: Ta ikke oppvaska før du skal dusje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar