Dette er en blogg uten blogg og mening.

fredag 27. februar 2009

Fine Torsdagen <3


Denne torsdagen var ikke som alle andre torsdager, det var nettopp det som var så bra med den. Etter en bra arbeidsøkt på skolen, som jeg forøvrig fikk skrevet to sider om ulike perspektiver på forbruk, tok jeg toget til fuglabyen. Jeg rusla rolig oppover til LSK hallen, med headphonsa koblet til min splitter nye nokia 5800, fornøyd gikk jeg i takt med p3 musikken. Det gikk smooth helt til jeg forvilla meg i ett orienteringsløp for pensjonister. Jeg tok med kjærestem bort på kikene på hjørnet, spiste tapas og tok ett fantastisk glass rødvin!:D

Etter vi hadde spist tapas og fått ekstra brød, skinke og ekstremt mange oliven, kom Ingvild:D Vi kjøpte ei flaske vin på deling, omtrent halveis nedi kom Malin, Jonny og Helene. Veldig koselig:D Vi fikk da bestemt oss for å dra på Hove til sommeren for vi må bare se The Killers. GLEDER MEG.

Jepp, det blei mye øl og det blei gøy! Ingvild, Linda og megselv stakk på Skambankt konserten som var på martins, liv:D Var en fantastisk bra torsdag, men ikke like bra fredags morgen:P
Men chæresten skal ta meg med på middag i kveld etter jobb, så det blir bræ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar