Dette er en blogg uten blogg og mening.

mandag 2. februar 2009

Åkrene eller Fet?


Mitt store dilemma for tiden er hvilket lag jeg skal spille fotball for i sesongen 09. Å jeg aner virkelig ikke om jeg skal fortsette på Åkrene eller skifte til vår største erkefiende, Fet. Jeg har spilt for Åker'n i to sesonger nå og begynner å gå litt lei av dårlig treningsmoral. Men jeg elsker klubben og Jentene er supre, jeg stortrives på laget. Åkrene kunne vært gode om alle spillerene mødte på treninger og kamper slik at det faktisk hadde blitt noe av. Vi kan være gode, men vi kan også være ræva. Jeg ville få verdens dårligste samvittighet for å svikte dem, men gidder jeg å hadet sånn?


På andre siden av Åkrenesletta har man Fet, de har en fantastisk treningsmoral og gir mye på treninger. De er mange, møter opp og har en jevngod spillerstall. Samtidig har jeg ikke klubben trykket til hjertet og jeg kjenner ikke mange av jentene. Spilte cup med de i helga og det var veldig, veldig morro:) http://www.fetdamelag.blogspot.com/


Så hva er det viktigste? Det sosiale? Treningen? Å vinne kamper? Eller fargen på drakta?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar