Dette er en blogg uten blogg og mening.

mandag 24. august 2009

JEG HAR LIGGET MED SIV JENSEN!

«Dette kunne vært overskriften i Se og Hør i dag, om jeg hadde valgt å ta i mot 500 000 kr for å fortelle sladderbladet om en het natt for ett halvt år siden. Jeg kan fortelle bladet at vi hadde en kort affære som antagelig var grunnen til at Siv har forvandlet seg fra fra illsint tiger, til en liten pusekatt på kort tid. Videre sier jeg at Siv etter mange års unnertrykket sexualitet hadde bygget opp ett temperament som til slutt gikk utover hele det norske folk. Nå har Siv endelig blitt fri og fått ultøp for noe ont som har ligget i henne så alt for lenge. For utenforstående kan det virke som hun har gjennomgått en personlighetsendring, mens de som kjenner henne vet hvilke tung byrde Siv nå har lettet av skuldrene


Men sannheten er nå en gang den at jeg ikke har ligget med Siv Jensen, jeg har aldri møtt Siv Jensen og jeg har ikke før nylig kommet inn på den noe absurde tanken på å ligge med henne. Å

jeg vil ligge med Siv Jensen. Jeg vil ligge med henne av mange grunner. For det første er det en iboende nysgjærrighet om hvilke legning denne dama har. Min gaydar viser klart og tydelig det grønne lyset, mens media, Siv selv og andre forteller om en rød lampe. Jeg er da fryktelig nysgjærrig på om det er min antenne det er noe galt med, eller om det er nok en medieløgn for at en offentlig person skal se best mulig ut? Selvfølgelig må privatlivet hennes få være privat, full forståelse, men vi trenger noen sterke «normale» kvinner som kan stå opp og vise landet at de ikke har noe å skamme seg for.

Her glir det igjen over i min andre grunn, damer med makt er hot! Jeg mener ikke at Siv Jensen er digg, for det er hun vel rent objektivt ikke. Men det er noe med det å være en av Norges mektigste og sterkeste kvinner som gjør henne værdig ett ligg!


Den tredje grunnen er at jeg vil kunne ha en makt over den mektigste ved at jeg når det måtte være kunne stå frem og fortelle om min affære. Det vil ødelegge hennes image og det hun så lenge har jobbet med å holde hemmelig. Med så mange homofobe velgere vil dette kunne svekke valgresultatet, noe som er den aller største grunnen til å ligge med SIV.


Derfor oppfordrer jeg alle; LIGG MED SIV JENSEN!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar